| *iris* |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 121 Mitglied seit: 24.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

|
wir san halt a "sehr tolerante" stadt 
jo, i wü a vü.... na, haut scho hi, wo bistn am SA?
ich bin wie ich bin, die einen kennen mich, die anderen können mich |
|
| 15.09.2005 10:41:12 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| ab 1400 proben in ybbs bei stadthalle; auf dnocht dua i nix, weil i jo nua leicht krank bin...
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 15.09.2005 10:45:52 |  |
| *iris* |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 121 Mitglied seit: 24.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

|
ja dann werd i schaun, dass i bei da prob vorbeischaun. möcht euch sowieso moi "spün" hörn.
ich bin wie ich bin, die einen kennen mich, die anderen können mich |
|
| 15.09.2005 11:03:26 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| juhu, groupie und fan in einem!!!
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 15.09.2005 11:04:13 |  |
| *iris* |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 121 Mitglied seit: 24.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

|
fan... mal sehen, wie si des anhört. groupie... nu lang net.

ich bin wie ich bin, die einen kennen mich, die anderen können mich |
|
| 15.09.2005 11:05:49 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| du wirst sehen, unserem charme kann man nicht wiederstehen!
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 15.09.2005 11:13:50 |  |
| *iris* |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 121 Mitglied seit: 24.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

|
na auf den charme bin i oba gspannt. des kann wos sein.
ich bin wie ich bin, die einen kennen mich, die anderen können mich |
|
| 15.09.2005 11:20:52 |  |
| an-she |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 118 Mitglied seit: 25.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| muast ma nocha sogn wies spün... i wü a unparteiische meinung hean.. ajo...waun spüdsn ihr moi bei mir in da nähe??
|
| 15.09.2005 13:57:59 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| st, pölten kummt dir am nächsten oder???
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 15.09.2005 14:00:23 |  |
| an-she |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 118 Mitglied seit: 25.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| uuuuuuuuuh... des is jo no imma voi weit weg... hobts ihr vacuumflasks auftritte a no? san de näha?
|
| 15.09.2005 14:03:33 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| WAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!
i spü net bei de vf! bist oag?
do muast de aundan frogn!!!
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 15.09.2005 14:16:39 |  |
| an-she |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 118 Mitglied seit: 25.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| jo des was i eh dass du duat ned spüst.. de frog woa jo an de aundan grichtet...oba de san jo ned do.. spüds moi in zwerndorf...duat is eh imma leiwond...
|
| 15.09.2005 14:19:31 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| wie man glaub ich bemerkt, sind die VF nicht an zwergendorf interessiert 
Oiso i würd mal nachfragen und schauen unter www.vacuumflasks.net!!!
...
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 20.09.2005 20:03:46 |  |
| *iris* |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 121 Mitglied seit: 24.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

|
wo isn bitte zwerndorf???
ich bin wie ich bin, die einen kennen mich, die anderen können mich |
|
| 20.09.2005 23:30:03 |  |
|
|
|---|