| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| sicha, imma!
du klana makak!!!
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 27.01.2006 13:13:10 |  |
| Rid-C |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 173 Mitglied seit: 21.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| fickts eich do olle in oasch, roadhouse is SCHEIßE! won des do so weida geht spü i ned mit, es sauschedln
|
| 27.01.2006 13:16:46 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| he, bist oag??? wer isn der gast überhaupt? der klane traurige kasperl???
rid-c, stay tuned, wir miassn eh net, waunst echt net wüst!
der feige gast solle halt seinen namen bekanntgeben... wenn er sich traut!
du gast-behindi checkst glaubi wos net: i, mani, wü dort unbedingt spün!!!
owa waunst stress mochen wüst, brauchst nur deinen namen reinschreiben, du hendl!
bearbeitet von The Man am 27.01.2006 13:24:33 my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 27.01.2006 13:18:10 |  |
| Gast |
|
|---|
Gruppe: gesperrt
Beiträge: 21 IP-Adresse: gespeichert
| was habts denn alle auf amoi gegn the man?! obwohl wenn ma ihm so zuschaut passts eh wieder.. obwoe na, i misch mi no ned ein! mfg michl
|
| 27.01.2006 15:59:12 | |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| oiso...
wöche drogen nehmts ihr genau? denkt der gast nach bevor er wos schreibt oda ist er spezial behindert???
najo...
bearbeitet von The Man am 27.01.2006 16:08:40 my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 27.01.2006 16:06:11 |  |
| Gast |
|
|---|
Gruppe: gesperrt
Beiträge: 21 IP-Adresse: gespeichert
| ja da gast is speziell behindert im gegensatz zu THE MAN der ja so geil is!
|
| 27.01.2006 17:19:29 | |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| wie du sogst!!! du bist a orms wiaschtel!
schreib afoch nimma do eina und loss uns/MICH mit deinem spamscheiss in ruhe!
geh doch auf www.tokiohotel.de und schreib denen, das du es wieder mal so richtig brauchst, hm?
bearbeitet von The Man am 27.01.2006 17:28:01 my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 27.01.2006 17:25:19 |  |
| Gast |
|
|---|
Gruppe: gesperrt
Beiträge: 21 IP-Adresse: gespeichert
| um das geht es ned, du bist grindiger als tokio..du redest immer grindig wegn proben,wenn wer mal ned zeit hat, hat er ned zeit okay? kein grund so grindig durchzudrehen, frag mal deine "kumpels" was sie von deinen aktionen halten..
mir im prinzip jo wuascht..also i schreib nimma und leck mi du sau!
|
| 27.01.2006 17:43:14 | |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| gerne...
lecken find i guat... host des bei den tokiohotel kinder glernt, gell???
durchdrehen duast jo nua du, du kasperl!!!
geht di eh an scheiss an, oiso dazö des deinen freunden, waunst wöche host!!! aso, de host jo net, deswegen schreibst jo imma do eina unter synonym "gast"! waunst net wast wos des wort heisst, schau doch im wörterbuch nach!!!
du traurigs Hemorrhoid du 
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 28.01.2006 11:33:58 |  |
| Wegtreter |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang:
 Beiträge: 4 Mitglied seit: 28.01.2006 IP-Adresse: gespeichert

|

Gespräche nach mein Gschmack!
Grüazi!
Die Location Roadhouse wär ja geil wenn die Leut andre wären, meiner Meinung bräucht Ybbs a neues Lokal des a bissl mehr zurecht gschneidert is.
A schens Wochenend!
Flo
laisser tes et on ne pas se laisse arrêter |
|
| 28.01.2006 17:59:14 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| dere, flo!
do host voi recht! danke dasd dabei worst übrigens!!!
see ya, mani
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 28.01.2006 20:08:59 |  |
| E--P |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: schiach
 Beiträge: 65 Mitglied seit: 04.09.2005 IP-Adresse: gespeichert

| I AM BACK!!!!!!!!! JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
NOFX RANCID NOFX RANCID AHSD AHSD AHSD AHSD |
|
| 12.02.2006 13:48:42 |  |
| e-wood |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Master
 Beiträge: 90 Mitglied seit: 23.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| dere. #
wie woas du eingeborener.
|
| 13.02.2006 06:56:23 |  |
| E--P |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: schiach
 Beiträge: 65 Mitglied seit: 04.09.2005 IP-Adresse: gespeichert

| E gauns leiwaund oba, fad mit da zeit!!!
Wann dan ma weeeeeda proben!!!!
NOFX RANCID NOFX RANCID AHSD AHSD AHSD AHSD |
|
| 13.02.2006 08:13:01 |  |
| Gast |
|
|---|
Gruppe: gesperrt
Beiträge: 21 IP-Adresse: gespeichert
| aso du woast jo kanu foan in südafrika oda wie woa des?
|
| 14.02.2006 17:14:13 | |
|
|
|---|