| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

|
ich bitte euch, mal mitzuteilen wie´s bei euch so aussah oder -schaut!!!
danke...
nachdem ersten eintrag lege ich dann mal los...
greetz,
the man
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 13.09.2005 12:49:38 |  |
| *iris* |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 121 Mitglied seit: 24.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

|
sehr interessantes thema...
also mal übalegn

a vorbild hab i nie wirkli kapt. de musik, de i jez hör, hör i ja a erst seit ca. 2 jahr. u dazu kommn bin i eigntli durch de burschn vom paddln (sprich epi u co), de jo ausschließli de art vo musik hörn. also könnt ma sagn, dass i vo de "beeinflusst" wordn bin, wenn übahaupt.
so, das wars. du bist an da reih... cheers.
ich bin wie ich bin, die einen kennen mich, die anderen können mich |
|
| 13.09.2005 13:54:52 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| hob mi schnö söwa hypnotisiert und daun zruck übalegt!!!
oiso, von 2 - 22 lebensjahren:
0. voda
1. beatles
dazwischen a immer a bissl queen
2. creedence clearwater revial
...queen
3. sts
... queen
4. daun glei amoi auf bad religion gsprunga
... queen
5. life of agony
6. nofx
... queen
7. nirvana
8. deftones
9. foo fighters
10. fear factory
11. in flames
12. biffy clyro
usw... mia foit grod net ois ein...
dh. sovü wie: paul mccartney, john fogerty, dazwischen immer a bissl freddie mercury (eigentlich brian may), gerd steinbäcker, mr. brett (eigentlich greg graffin), keith caputo, eric melvin (eigentlich fat mike), kurt cobain (eigentlich dave grohl), chino moreno und natürlich mein rock´n´roll vater hubsi UND ganz wichtig, mein cousin thomas, der mir die wichtigsten cd´s vorgeführt hat (bad religion, offspring, nirvana, nofx...)...
leiwaund eigentlich...
bitte um die nächsten integrationen...
bearbeitet von The Man am 20.09.2005 20:24:03 my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 13.09.2005 18:54:12 |  |
| Rid-C |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 173 Mitglied seit: 21.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| mama
|
| 14.09.2005 18:10:11 |  |
| an-she |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 118 Mitglied seit: 25.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| bruda
|
| 15.09.2005 14:11:00 |  |
| *iris* |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 121 Mitglied seit: 24.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

|
schwägerin
ich bin wie ich bin, die einen kennen mich, die anderen können mich |
|
| 15.09.2005 14:13:35 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| i wü wos gscheits von eich lesen, es miasst jo irgendwie durch irgendwen zu dem hörer von heite worn sein!!!
-rockend nackt durch die vorstadt flitzen-
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 20.09.2005 20:20:21 |  |
| *iris* |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 121 Mitglied seit: 24.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

|
i hob des scho ERNST beatnwortet. also im 1. posting.
u bezügli hörer: kann i ma momentan kan anzign radiosenda vo östarreich auhern. fm4 a net, a wenns so "alternative" sein möchtn - aba manchmoi scho nur wegn de englischn nochrichtn, des is imma recht intressant.
ich bin wie ich bin, die einen kennen mich, die anderen können mich |
|
| 20.09.2005 22:23:51 |  |
| Gast |
|
|---|
Gruppe: gesperrt
Beiträge: 21 IP-Adresse: gespeichert
| hm...i find des a guad dass des mochn, französisch san de nochrichtn a supa, nur vasteh i daun fost nix...
|
| 21.09.2005 14:23:05 | |
| e-wood |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Master
 Beiträge: 90 Mitglied seit: 23.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| Fut
|
| 23.09.2005 07:19:56 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| des wor a typische "i werd grod achtzehn - und bin nu imma kindisch" - meldung!!!
futkopf du
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 23.09.2005 08:47:09 |  |
| *iris* |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 121 Mitglied seit: 24.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

|
kindisch derf ma noch 18 a nu sei. alt wird ma sowieso.

ich bin wie ich bin, die einen kennen mich, die anderen können mich |
|
| 23.09.2005 08:58:04 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| na guad, daun werd in den thread auflösen, ihr hoinorn!!!
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 26.09.2005 22:15:19 |  |
|
|
|---|