| Rid-C |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 173 Mitglied seit: 21.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| http://vamike.forumsplace.com
dieses msgboard gehört nurmehr für ahsd sochn. ins "other crap" konn kana vo eich mer schreibn, des hob i gsperrt, des forum is eh ned so supa. des neiche is bessa und umfangreicher, schauts eichs moi au. dere
|
| 05.10.2005 15:14:45 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| jetzt geht des oide msgbrd wieda, juhu
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 13.10.2005 10:25:10 |  |
| *iris* |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 121 Mitglied seit: 24.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

|
kenn ma jez do oiso a wieda schreibn? de net ahsd-mitglieder.

ich bin wie ich bin, die einen kennen mich, die anderen können mich |
|
| 16.10.2005 22:12:23 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| natürlitsch
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 17.10.2005 10:28:25 |  |
| Gast |
|
|---|
Gruppe: gesperrt
Beiträge: 21 IP-Adresse: gespeichert
|
  
|
| 17.10.2005 16:12:24 | |
| *iris* |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 121 Mitglied seit: 24.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

|
find i supa 
ich bin wie ich bin, die einen kennen mich, die anderen können mich |
|
| 20.10.2005 07:56:33 |  |
|
|
|---|