| Rid-C |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 173 Mitglied seit: 21.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| ..............................
|
| 12.10.2005 11:11:44 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| sehr guat, danke!!!
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 12.10.2005 11:31:01 |  |
| Rid-C |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 173 Mitglied seit: 21.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| i würd trotzdem des neue nehmen weils leiwonder is
|
| 12.10.2005 12:50:45 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| überhaupt eigentlich net
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 12.10.2005 13:13:03 |  |
| Rid-C |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: Extremly Bored
 Beiträge: 173 Mitglied seit: 21.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| und warum? oiso, i find dass des forum do anfoch nur a sehr viel schlechtere version vom neuen is. und nur weil des neue ned grün is, is ned schlechter.
zum beispiel wenn ma antworten will muss ma ned immer auf antworten klicken.
es is alles vü übersichtlicher.
bearbeitet von Rid-C am 12.10.2005 13:32:59
|
|
| 12.10.2005 13:26:10 |  |
| The Man |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: just sick
 Beiträge: 430 Mitglied seit: 22.08.2005 IP-Adresse: gespeichert

| jo, owa wurscht!!! des oida is afoch für mehr AHSD afoch!!!
my DARKEST HOUR has happend: ... so misleading when it hits you like a ton of bricks to the chest |
|
| 13.10.2005 10:24:21 |  |
|
|
|---|