| lexi gianni |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: wir schliessen uns ein
 Beiträge: 342 Mitglied seit: 29.04.2006 IP-Adresse: gespeichert

| It would be cool if anybody say where they lives. Hows your country and do you like your countrys?
Well i live in germany.
Es gibt Leute denen sollte man sein Vertrauen nicht schenken.. |
|
| 24.07.2006 14:47:59 |  |
| 01demai |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Tokio Hotel Fan
Beiträge: 95 Mitglied seit: 05.05.2006 IP-Adresse: gespeichert

| I'm an england girl! My country isn't that bad, but for some reason i prefer germany and france! xxxx
Ellebasi The Great Queen of the Fairies welcomes you to here Fairy domain... please wipe your feet and collect your wings before entering! xxxx |
|
| 24.07.2006 19:47:25 |  |
| Tabassom |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Newbies
 Beiträge: 42 Mitglied seit: 11.07.2006 IP-Adresse: gespeichert

| well, i live in iran but before that i lived in london. i don't like my country and i will leave there in next 2 years. i really love to live in canada or london.
|
| 24.07.2006 23:21:54 |  |
| lexi gianni |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: wir schliessen uns ein
 Beiträge: 342 Mitglied seit: 29.04.2006 IP-Adresse: gespeichert

| Canada is good.i want to live there too.

Es gibt Leute denen sollte man sein Vertrauen nicht schenken.. |
|
| 25.07.2006 17:37:10 |  |
| hedaayah |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Newbies
Beiträge: 30 Mitglied seit: 29.04.2006 IP-Adresse: gespeichert

|
Hi!
I live in Heidelberg,Germany. I live in the city! and I really love it! The people are really polite! and the area is wonderful! I'm learning so much German now! :circle:
But of course, I'm from America. But i like Germany MUCH better!!
bearbeitet von hedaayah am 26.07.2006 11:34:46
 |
|
| 26.07.2006 11:30:37 |  |
| lexi gianni |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: wir schliessen uns ein
 Beiträge: 342 Mitglied seit: 29.04.2006 IP-Adresse: gespeichert

| America..thats so cool.I know you told me before.What city of america are you from? *curious*
Germany is cool yes.I live in Northrein Westphalia.
Es gibt Leute denen sollte man sein Vertrauen nicht schenken.. |
|
| 26.07.2006 14:00:39 |  |
| 01demai |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Tokio Hotel Fan
Beiträge: 95 Mitglied seit: 05.05.2006 IP-Adresse: gespeichert

| hehe I would love to live in germany ^^ perhaps when I am older! I have been to a place called porta westfalica which is not far from hannover ^^ xxxx
Ellebasi The Great Queen of the Fairies welcomes you to here Fairy domain... please wipe your feet and collect your wings before entering! xxxx |
|
| 26.07.2006 21:04:51 |  |
| xshayx |
|
|---|
Gruppe: Moderator Rang: Tokio Hotel Fan
 Beiträge: 86 Mitglied seit: 29.04.2006 IP-Adresse: gespeichert

| you've got another american on your hands lol
but i am determined to move to europe when im 18 perferably germany or england
 A journey of a thousand miles begins with a single step<3 |
|
| 28.07.2006 10:46:54 |  |
| karmino |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Tokio Hotel Fan
.jpg) Beiträge: 95 Mitglied seit: 29.04.2006 IP-Adresse: gespeichert

| Heyaa. Havent seen all U for a while.
I am form Latvia. Well, it's a small country near the Baltic sea. It has got only 2.3 million people in it. I dont think, that people here are poliite or some other nice characteristics. But half of them are not latvian. So dont judge them so much.
=))
I probably will explore whole Eurpoe, definetly some part of America and so on, but I dont plan to move out from my country for good. I am a bit of patriot. =PP
|
| 28.07.2006 13:04:05 |  |
| kalyn |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Newbies
 Beiträge: 23 Mitglied seit: 30.07.2006 IP-Adresse: gespeichert

| I live in America. i live in Missouri go Kansas City!!!
KALYN |
|
| 30.07.2006 18:46:27 |  |
| lexi gianni |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: wir schliessen uns ein
 Beiträge: 342 Mitglied seit: 29.04.2006 IP-Adresse: gespeichert

| WOW!!Hows life over there?I think more discos and places to hang out right? And does people knows Tokio Hotel over there?

Es gibt Leute denen sollte man sein Vertrauen nicht schenken.. |
|
| 30.07.2006 19:35:26 |  |
| Ellie |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Tokio Hotel Fan
 Beiträge: 60 Mitglied seit: 30.07.2006 IP-Adresse: gespeichert

| im from england... about 30 minutes from london.
im gonna live abroad when i get a job though, maybe germany (with bill haha) or france or egypt or something...
|
| 30.07.2006 21:53:05 |  |
| kalyn |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Newbies
 Beiträge: 23 Mitglied seit: 30.07.2006 IP-Adresse: gespeichert

| i still dont know anyone in missouri that knows of tokio hotel so i gots to spread the word lol.
KALYN |
|
| 04.08.2006 00:42:23 |  |
|
|
|---|