SearchSuchen CalendarKalender GalleryGalerieAuktions-PortalAuktionen GlobalGlobal Top-ListeTopMembersMitglieder StatisticsStats
get your RSS-Feed
Language/Sprache:  Admin  
 Login: ChatChat (0) new User-MapUser-Mapsend PasswordPasswort zusenden RegisterRegistrieren

Forum Übersicht » Board » Board News » Where do you all live?
Seiten: (1) [1] »
Registrierung notwendigRegistrierung notwendig
Where do you all live?
lexi giannifehlende Rechte fehlende Rechte erste Beitrag kann nicht gelöscht werden -> lösche das ganze Thema 
Gruppe: Administrator
Rang: wir schliessen uns ein

Beiträge: 342
Mitglied seit: 29.04.2006
IP-Adresse: gespeichert
offline


It would be cool if anybody say where they lives.
Hows your country and do you like your countrys?

Well i live in germany.Breites Grinsen


Es gibt Leute denen sollte man sein Vertrauen nicht schenken..
24.07.2006 14:47:59   
01demaifehlende Rechte fehlende Rechte fehlende Rechte 
Gruppe: Benutzer
Rang: Tokio Hotel Fan


Beiträge: 95
Mitglied seit: 05.05.2006
IP-Adresse: gespeichert
offline


I'm an england girl! My country isn't that bad, but for some reason i prefer germany and france! xxxx


Ellebasi The Great Queen of the Fairies welcomes you to here Fairy domain... please wipe your feet and collect your wings before entering! xxxx
24.07.2006 19:47:25    
Tabassomfehlende Rechte fehlende Rechte fehlende Rechte 
Gruppe: Benutzer
Rang: Newbies

Beiträge: 42
Mitglied seit: 11.07.2006
IP-Adresse: gespeichert
offline


well, i live in iran but before that i lived in london. i don't like my country and i will leave there in next 2 years.
i really love to live in canada or london.


24.07.2006 23:21:54   
lexi giannifehlende Rechte fehlende Rechte fehlende Rechte 
Gruppe: Administrator
Rang: wir schliessen uns ein

Beiträge: 342
Mitglied seit: 29.04.2006
IP-Adresse: gespeichert
offline


Canada is good.i want to live there too.
Lächeln


Es gibt Leute denen sollte man sein Vertrauen nicht schenken..
25.07.2006 17:37:10   
hedaayahfehlende Rechte fehlende Rechte fehlende Rechte 
Gruppe: Benutzer
Rang: Newbies


Beiträge: 30
Mitglied seit: 29.04.2006
IP-Adresse: gespeichert
offline


ZwinkernHi!Lächeln

I live in Heidelberg,Germany.
I live in the city! and I really love it! The people are really polite! and the area is wonderful! I'm learning so much German now! :circle:

But of course, I'm from America. But i like Germany MUCH better!!Razz - ällabätsch


bearbeitet von hedaayah am 26.07.2006 11:34:46
26.07.2006 11:30:37   
lexi giannifehlende Rechte fehlende Rechte fehlende Rechte 
Gruppe: Administrator
Rang: wir schliessen uns ein

Beiträge: 342
Mitglied seit: 29.04.2006
IP-Adresse: gespeichert
offline


America..thats so cool.I know you told me before.What city of america are you from?
*curious*

Germany is cool yes.I live in Northrein Westphalia.


Es gibt Leute denen sollte man sein Vertrauen nicht schenken..
26.07.2006 14:00:39   
01demaifehlende Rechte fehlende Rechte fehlende Rechte 
Gruppe: Benutzer
Rang: Tokio Hotel Fan


Beiträge: 95
Mitglied seit: 05.05.2006
IP-Adresse: gespeichert
offline


hehe I would love to live in germany ^^ perhaps when I am older! I have been to a place called porta westfalica which is not far from hannover ^^
xxxx


Ellebasi The Great Queen of the Fairies welcomes you to here Fairy domain... please wipe your feet and collect your wings before entering! xxxx
26.07.2006 21:04:51    
xshayxfehlende Rechte fehlende Rechte fehlende Rechte 
Gruppe: Moderator
Rang: Tokio Hotel Fan

Beiträge: 86
Mitglied seit: 29.04.2006
IP-Adresse: gespeichert
offline


you've got another american on your hands lol

but i am determined to move to europe when im 18Breites Grinsen
perferably germany or england




A journey of a thousand miles begins with a single step<3
28.07.2006 10:46:54   
karminofehlende Rechte fehlende Rechte fehlende Rechte 
Gruppe: Benutzer
Rang: Tokio Hotel Fan

Beiträge: 95
Mitglied seit: 29.04.2006
IP-Adresse: gespeichert
offline


Heyaa. Havent seen all U for a while.

I am form Latvia. Well, it's a small country near the Baltic sea. It has got only 2.3 million people in it. I dont think, that people here are poliite or some other nice characteristics. But half of them are not latvian. So dont judge them so much.

=))

I probably will explore whole Eurpoe, definetly some part of America and so on, but I dont plan to move out from my country for good. I am a bit of patriot. =PP


28.07.2006 13:04:05    
kalynfehlende Rechte fehlende Rechte fehlende Rechte 
Gruppe: Benutzer
Rang: Newbies

Beiträge: 23
Mitglied seit: 30.07.2006
IP-Adresse: gespeichert
offline


I live in America. i live in Missouri go Kansas City!!!


KALYN
30.07.2006 18:46:27    
lexi giannifehlende Rechte fehlende Rechte fehlende Rechte 
Gruppe: Administrator
Rang: wir schliessen uns ein

Beiträge: 342
Mitglied seit: 29.04.2006
IP-Adresse: gespeichert
offline


WOW!!Hows life over there?I think more discos and places to hang out right?
And does people knows Tokio Hotel over there?

Lächeln


Es gibt Leute denen sollte man sein Vertrauen nicht schenken..
30.07.2006 19:35:26   
Elliefehlende Rechte fehlende Rechte fehlende Rechte 
Gruppe: Benutzer
Rang: Tokio Hotel Fan

Beiträge: 60
Mitglied seit: 30.07.2006
IP-Adresse: gespeichert
offline


im from england... about 30 minutes from london.Lächeln

im gonna live abroad when i get a job though, maybe germany (with billZwinkernhaha) or france or egypt or something...


30.07.2006 21:53:05    
kalynfehlende Rechte fehlende Rechte fehlende Rechte 
Gruppe: Benutzer
Rang: Newbies

Beiträge: 23
Mitglied seit: 30.07.2006
IP-Adresse: gespeichert
offline


i still dont know anyone in missouri that knows of tokio hotel so i gots to spread the word lol.


KALYN
04.08.2006 00:42:23    
Registrierung notwendigRegistrierung notwendig
Seiten: (1) [1] »
alle Zeiten sind GMT +1:00
Thread-Info
ZugriffModeratoren
Lesen: alle
Schreiben: Benutzer
Gruppe: allgemein
lexi
Forum Übersicht » Board » Board News » Where do you all live?
We hope you enjoy your visit.
Tokio Hotel Fan Forum.
.: Script-Time: 0,012 || SQL-Queries: 6 || Active-Users: 3 283 :.
Powered by ASP-FastBoard HE v0.8, hosted by cyberlord.at