| lexi gianni |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: wir schliessen uns ein
 Beiträge: 342 Mitglied seit: 29.04.2006 IP-Adresse: gespeichert

| I've hear that a new cd will come out in May.
Anybody heard that too?
Es gibt Leute denen sollte man sein Vertrauen nicht schenken.. |
|
| 30.04.2006 17:39:10 |  |
| vaira |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Newbies
 Beiträge: 20 Mitglied seit: 29.04.2006 IP-Adresse: gespeichert

| in May? wow, maybe album in English... 
but I don't know anything about that 
|
| 30.04.2006 19:33:08 |  |
| alini_te |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Newbies
 Beiträge: 31 Mitglied seit: 30.04.2006 IP-Adresse: gespeichert

| i heard that the new album in german wil be in october...maybe it is in english...
|
| 30.04.2006 20:21:22 |  |
| lexi gianni |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: wir schliessen uns ein
 Beiträge: 342 Mitglied seit: 29.04.2006 IP-Adresse: gespeichert

| I think a new single will come out in germany.Cuz the english album will be not aviable in germany ive hear.But that english album is not all in english..just few songs.*ive hear*
Es gibt Leute denen sollte man sein Vertrauen nicht schenken.. |
|
| 30.04.2006 20:46:06 |  |
| hjgvggg |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: Newbies
Beiträge: 22 Mitglied seit: 30.04.2006 IP-Adresse: gespeichert

| I've hear that the english album will be not aviable in germany, too! well, I think that naw album will not come out in May! its too fast! *don't know*
|
| 30.04.2006 20:53:49 |  |
| lexi gianni |
|
|---|
Gruppe: Administrator Rang: wir schliessen uns ein
 Beiträge: 342 Mitglied seit: 29.04.2006 IP-Adresse: gespeichert

| yes,like i said..a new single in germany.Not album.I mean i wouldnt buy the english album if it were aviable here..
Es gibt Leute denen sollte man sein Vertrauen nicht schenken.. |
|
| 30.04.2006 20:57:05 |  |
|
|
|---|