SearchZoeken CalendarKalender GalleryGalerijAuction-PortalAanbieding GlobalGlobal Top-LijstTopMembersMembers StatisticsStats
get your RSS-Feed
Language/Sprache:  Admin  
 Login: ChatChat (0) new User-MapUser-Mapsend PasswordPasswoord verzenden RegisterRegistreren

Forum Overview » De speelplaats » Activiteiten » Gaan we niet iets drinken met de klas?
pagina’s: (2) 1 [2] »
Registratie noodzakelijkRegistratie noodzakelijk
Gaan we niet iets drinken met de klas?
joaGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Groep: gebruiker
Level:

IP-Adres: bewaard

IK ga mee,; en jij ook stukske hond.

22.01.2008 10:57:27   
RoelGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

Joa een beetje aardig. Vahagn is wel geen hond he, maar een Armeniër. (Ik begrijp u verwarring welBreites Grinsen)

Alexander Pope "Nature and Nature's laws lay hid in night: God said, "Let Newton be!" and all was light."
Check mijn gallery: http://www.cyberlord.at/forum/?id=6800&action=gallery
25% v/d posts, check. Volgende doel: 50%.
Hier hier voor een levensveranderende gebeurtenis.
Erelid van de commissie tegen te veel onzin in mensen hun signature.

22.01.2008 15:30:24   
LorenzoGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

man man Breites Grinsen ik denk da Dries hier ma is wa irritante posts mag verwijderen. En om bij het onderwerp te blijve, ik vind de Kelt ook wel het beste, ma het maakt me nie zo veel uit.

22.01.2008 16:28:56   
joaGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

written by Lorenzo at 22.01.2008 16:28:56
man man Breites Grinsen ik denk da Dries hier ma is wa irritante posts mag verwijderen. En om bij het onderwerp te blijve, ik vind de Kelt ook wel het beste, ma het maakt me nie zo veel uit.

als hij daarmee begint kan hij misschien tegelijk ook alle 'onnodige posts' verwijderen.

22.01.2008 17:21:59   
DriesGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Groep: Administrator
Level:

Der zou nie vel overblijve van het forum...

22.01.2008 18:16:16   
°ARI°Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

de kelt is wel e stukske e! en zijn dr ni redelijk wa te voet? als de meerderheid me de fiets is gaat da wel anders zouk ons tehuis pakke. als ge daar me genoeg man zijt dan verdoezeld onze invloed toch dieje bompasfeer!
en spreke we dan drek na geschiedenis af op de fietseparking??
x

"wasting money puts you in a real party mood" Andy Warhol
22.01.2008 21:41:16   
LorenzoGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

1. goed idee van direct af te spreken
2. maakt me nie zo veel uit waar
3. as ge de bompasfeer wilt verdoezelen mogen we Roel wel nie mee vragen hé [ no offence natuurlijk RoelZwinkern]

Nee ma da van de fietsenparking is goe, en zooooo ver is da nu toch ook weer nie hé, de Kelt, ma we spreke da nog wel af.

22.01.2008 21:47:04   
joostGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

de kelt is te voet nog wel doenbaar, kvind dat we daar moeten gaan.

23.01.2008 13:32:23   
NeleGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

Goed gesproken Joost! ge kunt altijd iemand achter op de fiets neme

23.01.2008 15:53:16   
Registratie noodzakelijkRegistratie noodzakelijk
pagina’s: (2) 1 [2] »
all Times are GMT +1:00
Thread-Info
ToegangModerators
Lezen: allen
Schrijven: allen
Groep: allgemeen
none
Forum Overview » De speelplaats » Activiteiten » Gaan we niet iets drinken met de klas?

.: Script-Time: 0,047 || SQL-Queries: 7 || Active-Users: 5 529 :.