SearchZoeken CalendarKalender GalleryGalerijAuction-PortalAanbieding GlobalGlobal Top-LijstTopMembersMembers StatisticsStats
get your RSS-Feed
Language/Sprache:  Admin  
 Login: ChatChat (0) new User-MapUser-Mapsend PasswordPasswoord verzenden RegisterRegistreren

Forum Overview » De speelplaats » Activiteiten » Weekend me de klas
pagina’s: (1) [1] »
Registratie noodzakelijkRegistratie noodzakelijk
Weekend me de klas
RafGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming first Post cannot be deleted -> delete the whole Topic 
Groep: gebruiker
Level:

IP-Adres: bewaard

Deze topic is alleen voor de chit-chat over het weekend,voor de concrete nuttige dingen die we moeten vastleggen (plaats,datum,activiteiten) heb ik net aparte topics gemaakt aangezien het anders een beetje rommelig gaat worden.Zaag hier dus maar verder over naast wie ge wel of niet wilt slapen,reserveer u plek naast de frigo,prijs u armeense gerechten die ge graag op u bord geserveerd wilt krijgen of voorspel wie zijn maag op weekend zal overlopen maar post u nuttige zever dus in de andere topics!

Jah een ideeke da al wel een paar mense aanspreekt denkek, kwil ff polse of daar interesse voor is,als iedereen al eens post of hij daar al dan niet goesting voor heeft,kunne locatie,datum etc geregeld worden...ge moogt ook al ideekes poste wa we dan kunne doen iedereen zijn inbreng meer dan welkom!

Dees weekend gaat alleen van de grond komen als iedereen meewerkt,en da begint al met bv u mening te posten!!!

Der hebben al 6 van de 26 mensen gepost,das gene vette,ik verwacht da iedereen hier iets post ook al hebt ge geen idee van wa ge daar wilt doen post op zen minste: das e goe idee / ik ga nie mee / nie me u / ...

bewerkt door Raf aan 21.01.2008 20:46:54
"Ik ben op dieet gegaan en heb alcohol afgezworen. In twee weken tijd verloor ik veertien dagen." Joe E. Lewis
14.01.2008 16:53:14   
joostGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

ik vind dat natuurlijk geen slecht ideeLächeln , maar wat pakken we dan als slaapplaats? camping? jeugdherberg? een chalet in de ardennen?:p de kust zou wel cool zijn

14.01.2008 17:24:37   
vahagnGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

och joost. das echt het grootste probleem he? slaapplaats...je kunt ook nie slapen of ergens op de grond :p

14.01.2008 17:45:57   
joostGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

een weekend lang?

14.01.2008 18:16:32   
DriesGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Groep: Administrator
Level:

Ik ben zeker geinteresseerd! alleen slaapplaats en datum wordt moeilijk...

14.01.2008 18:18:34   
LorenzoGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

freuendes Smiliegoe idee , ma ge moet da wel is aan iedereen laten weten en nie te laat want anders wille der weejal mense nie mee omda het dan examens zijn *zucht*. pas maar op zenne, van af 15 mei denke ze daaraan zenne . Ma da moete we dus doen!

14.01.2008 18:50:17   
RafGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

Jah er zijn al enkele vage ideën,bij nele haar bompa die heeft een afgelege huiske ergens in ne bos waar we dan kunne zitte,cola's kunnen drinken,lawaai maken en tenten kunnen opzetten maar da moest ze nog vragen.

De kust of de ardennen kunnen we nog over stemme,en begin mei lijkt me ne goeie datum dan hemme we misschien al goe weer.
Locatie zal wel geen groot probleem zijn maar de datum moet zo snel mogelijk vast gelegd worden dan kunnen we het weekend uitwerken...

De datum zou misschien een verlengd weekend kunnen zijn als ik mij nie vergis komen der in mij zo'n paar weekends aan zodat iedereen maandag nog kan leren/chillen/bekomen van de cola's/de bomma kan bezoeke etc

bewerkt door Raf aan 14.01.2008 19:43:57
"Ik ben op dieet gegaan en heb alcohol afgezworen. In twee weken tijd verloor ik veertien dagen." Joe E. Lewis
14.01.2008 19:36:28   
Level:

afgelegen huis in een bos, klinkt als ne horrorfilm...
maar zolang er cola is ga ik mee!

14.01.2008 19:38:23   
DriesGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Groep: Administrator
Level:

Cola's drinke...ik ga mee!

bewerkt door Dries aan 14.01.2008 19:41:26
14.01.2008 19:38:54   
RafGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

written by joost at 14.01.2008 18:16:32
een weekend lang?

Jah toch 2 avonden anders ist nie echt een weekend,dacht aan zoiets als vrijdagavond daar zijn,uitpakken,eten,avondactiviteit (cantus,gwn iets drinken rond e vuureke,... ),uitslapen,overdag nog iets doen (paintbal,zwemme,...) nog ne avond en dan de volgende dag tege de middag opt gemak na huis gaan.

14.01.2008 19:41:51   
Level:

daar ging het niet om ik bedoel een weekend lang niet slapen. man! en btw hebt gij ne ne gsm of niet?

14.01.2008 19:42:43   
SophieGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

Heel leuk idee, echt waar!freuendes Smilie

20.01.2008 15:50:48   
Level:

Ik hem wa dingen opgezocht, en ik peis dat dat de kust redelijk duur gaat worden als we daar nie in tenten hene gaan,en tis dan toch nog geen goei weer dus is daar ardennen evengoe of zelfs beter vindek.
En aangezien sommige al nie in tenten willen gaat het toch de ardennen moeten worden daar zijn wel betaalbare binnehuise plekken.
(Ik heb bij de topic weekend : Plaats, al een paar mogelijkheden gepost)

Maar ik schat toch dat het weekend rond de 50euro de man gaat kosten,een huiske gaat toch +- 30euro de man kosten en eten en drinken en nog een activiteit kunde ook nog wel op een 20 euro rekenen denkek,en als we nog me de trein naar daar gaan zullen der nog wel zeker 10euro transportkosten zijn.

Is da te veel?Andere opties zoeken?Tenten?Iemand die een goedkoop adres kent,van iemand van zen familie ofzo?

25.01.2008 13:15:37   
Level:

ik ben toch een voorstander van tenten, dan moeten we niet zo oppassen en het is goedkoper.

25.01.2008 15:28:26   
Level:

Mij goe,probeer daar iet van op te zoeken?

26.01.2008 12:30:20   
Registratie noodzakelijkRegistratie noodzakelijk
pagina’s: (1) [1] »
all Times are GMT +1:00
Thread-Info
ToegangModerators
Lezen: allen
Schrijven: allen
Groep: allgemeen
none
Forum Overview » De speelplaats » Activiteiten » Weekend me de klas

.: Script-Time: 0,047 || SQL-Queries: 7 || Active-Users: 5 898 :.