Hetzelfde als bij plaats post hier de datums die ge wilt,die minstens achter de paasvakantie liggen,en ook niet te kort bij de examens,de weekends van 11/04-13/04 , 18/04-20/04 , 25/04-27/04 zijn mogelijke datums voor april, en dan hebben we in mei (miss te kort op de examens?) de eerste 2 weken nog verlengde weekends.
Ik ben persoonlijk voor het weekend van 25-27 april,de week daarop zijn der maar 3 dagen les (maandag,dinsdag,woensdag) en da breekt de 3e trimester ongeveer in 2 zoda ge nog iets in de 9 weken tot de toch nog iets hebt om naar uit te zien.
"Ik ben op dieet gegaan en heb alcohol afgezworen. In twee weken tijd verloor ik veertien dagen." Joe E. Lewis
De 2 enige datums die nog vrij bleken te zijn,zijn tweekend van 17-18 april ergens en het verlengde weekend in mei,we hebben die week donderdag en vrijdag geen school dus kunnen we misschien donderdag of woensdag al vertrekken,andere datums die nog vrij waren zijn te snel en na het eerste weekend van mei is misschien al wa laat. Dus kies ne datum!
"Ik ben op dieet gegaan en heb alcohol afgezworen. In twee weken tijd verloor ik veertien dagen." Joe E. Lewis