SearchZoeken CalendarKalender GalleryGalerijAuction-PortalAanbieding GlobalGlobal Top-LijstTopMembersMembers StatisticsStats
get your RSS-Feed
Language/Sprache:  Admin  
 Login: ChatChat (0) new User-MapUser-Mapsend PasswordPasswoord verzenden RegisterRegistreren

Forum Overview » De speelplaats » Activiteiten » Weekend met de klas : Activiteiten en benodigdheden
pagina’s: (2) [1] 2 »
Registratie noodzakelijkRegistratie noodzakelijk
Weekend met de klas : Activiteiten en benodigdheden
RafGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming first Post cannot be deleted -> delete the whole Topic 
Groep: gebruiker
Level:

IP-Adres: bewaard

Voor de 2 avonden zijn ideën welkom maar nog meer voor de dag (namiddag),zodat we iets te doen hebben overdag waar we ons plezant mee kunnen bezighouden.(vissen,paintballe,voeballe,gezelschapsspellekes,...)

(Vanderschootachtige ideën als zwarte tijdsgaten op te vullen met frans litteratuur worden afgekeurd,sorry fred)

We zullen waarschijnlijk ook vanalles nodig hebben,van eten en drinken,cola-openers,tenten,vuurkorven,... Post het hier,het kan ook samenhange me een idee voor de activiteit da ge hebt bijvoorbeeld.

bewerkt door Raf aan 21.01.2008 20:32:16
"Ik ben op dieet gegaan en heb alcohol afgezworen. In twee weken tijd verloor ik veertien dagen." Joe E. Lewis
21.01.2008 20:28:55   
RoelGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

(Vanderschootachtige ideën als zwarte tijdsgaten op te vullen met frans litteratuur worden afgekeurd,sorry fred)

Ja, mijn gezever is veel beter om de tijd op te vullen.

bewerkt door Roel aan 21.01.2008 20:38:35
Alexander Pope "Nature and Nature's laws lay hid in night: God said, "Let Newton be!" and all was light."
Check mijn gallery: http://www.cyberlord.at/forum/?id=6800&action=gallery
25% v/d posts, check. Volgende doel: 50%.
Hier hier voor een levensveranderende gebeurtenis.
Erelid van de commissie tegen te veel onzin in mensen hun signature.

21.01.2008 20:36:20   
LorenzoGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

Ik pijs da ik is ga lere pokere :p
Seg ma dan moete we ook is Wiezen voor geld :D

21.01.2008 20:37:40   
DriesGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Groep: Administrator
Level:

Wiezen voor geld...veel te moeilijk om da allemaal te berekene als de mense gedronke hebbe Breites Grinsen .

21.01.2008 21:48:59   
RoelGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

Alsof ge dat anders berekent.

Alexander Pope "Nature and Nature's laws lay hid in night: God said, "Let Newton be!" and all was light."

21.01.2008 22:22:19   
joostGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

we kunnen allemaal een mooi stukje voorlezen uit onze boek van frans, vrijwilligers mogen zelfs 2 stukjes voorlezen als het aan mij ligt... ik zal mijne post editen als ik een echt idee heb. maar is daar elektriciteit? zo ja zullen we wel kattenkoppen en verlengdraden nodig hebben.

22.01.2008 19:24:40   
RafGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

Jah de plek moet wel elektriciteitsrijk zijn want ge moogt geen eten ( en drinken Breites Grinsen) in de warmte bewaren

"Ik ben op dieet gegaan en heb alcohol afgezworen. In twee weken tijd verloor ik veertien dagen." Joe E. Lewis
22.01.2008 20:51:55   
°ARI°Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

ik ben anti-poker! tenzij ge mij laat winne natuurlek
kben wel voor ne singstar avond of ne kwis ofso
me al die slimme kopkes en nele haar mooi zangtalent moet da lukke!
xx

"wasting money puts you in a real party mood" Andy Warhol
22.01.2008 21:35:41   
LorenzoGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

ne Quiz met Roel wel dan als quiz-master :D

22.01.2008 21:48:03   
Level:

Ja das wel e goed idee, ik wil dan wel iets in elkaar steke.

22.01.2008 21:51:21   
NeleGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

Ik kan wel voor singstar zorgen maar dan moeten we ook wel ne tv hebben

23.01.2008 15:59:30   
HanneloreGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

Coolsingstaaaaaaar
da is zo hard hét idee van de eeuw! singstar : once you pop it you can't stop it..
en ook de verlegen jongens zullen zich niet meer schamen na n paar bescheiden pintjes..

23.01.2008 19:18:52   
joostGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Level:

is playstationen niet een beetje tegenstrijdig met het gaan kamperen? kvond dieje kwis wel een leuk idee, we kunnen er een piskwis van maken om het helemaal grappig te maken. en de tweede avond een kantus met bier of water? das ook nog wel grappig en das niet fout want ge kunt altijd water drinken!

23.01.2008 20:43:10   
DriesGeen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming Geen Toegang( or) Toesteming 
Groep: Administrator
Level:

manmanman, wat een goede ideeën hier!

23.01.2008 21:26:47   
Level:

singstar... goed idee , euhhh ja Schüchtern!
ik zen precies toch meer voor ne quiz Lächelnof wa anders hé Zwinkern

23.01.2008 21:51:08   
Registratie noodzakelijkRegistratie noodzakelijk
pagina’s: (2) [1] 2 »
all Times are GMT +1:00
Thread-Info
ToegangModerators
Lezen: allen
Schrijven: allen
Groep: allgemeen
none
Forum Overview » De speelplaats » Activiteiten » Weekend met de klas : Activiteiten en benodigdheden

.: Script-Time: 0,047 || SQL-Queries: 7 || Active-Users: 9 662 :.