| letzte reihe links neben Roman |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang:
Beiträge: 1 Mitglied seit: 03.07.2008 IP-Adresse: gespeichert

| i und da maxi wissen am 3. 7.08 ned wos ma buan suin. wia san ratlos. gagi gagi gagi gagi,,. uns is fad. <- des zaht uns ned...
<- zaht uns ah ned...
<- zaht uns ah ned...
<- zaht uns ah ned...
<- zaht uns ah ned...
<- zaht uns ah ned...
wir san einfoch ratlos..............(seuftz)
|
| 03.07.2008 12:37:34 |  |
| miss-brightside |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: gelegenheits chatter
Beiträge: 70 Mitglied seit: 16.10.2008 IP-Adresse: gespeichert

| ma, du bist so blöd simon... ...dir is echt fad daham, oda? ^^
|
| 19.10.2008 21:00:15 |  |
| Romiiiii |
|
|---|
Gruppe: Moderator Rang: gelegenheits chatter
Beiträge: 80 Mitglied seit: 04.07.2008 IP-Adresse: gespeichert

| Do bin i ma sicha
|
| 20.10.2008 15:39:05 |  |
| limbo |
|
|---|
Gruppe: Benutzer Rang: sackbaua
 Beiträge: 25 Mitglied seit: 16.10.2008 IP-Adresse: gespeichert

| donn dua hoit the force unleashed spün oda mit deim macbook
|
| 22.10.2008 20:57:51 |  |
|
|
|---|