FISCHERWELT-FORUM
SearchSearch CalendarCalendar GalleryGalleryAuction-PortalAuctions GlobalGlobal Top-ListTopMembersMembers StatisticsStats
get your RSS-Feed
Language/Sprache:  Admin  
 Login: ChatChat (0) new User-MapUser-Mapsend Passwordsend Password RegisterRegister

Forum Overview » Fischerwelt » Gewässer Österreich » Die Mur
Pages: (1) [1] »
Registration necessaryRegistration necessary
Die Mur
fischerweltno Access no Access first Post cannot be deleted -> delete the whole Topic 
Group: Administrator
Level:


Posts: 19
Joined: 2/3/2006
IP-Address: saved
offline


Die Mur bei Graz hat sich in den letzten Jahren zum Topgewässer der Steiermark entwickelt. In den vergangenen Monaten, wurden sehr viele Huchen gefangen. Zum Glück, wurden die meisten auch wieder zurückgesetzt.
Wer Infos möchte, einfach melden.

Fischerwelt-Team


2/3/2006 8:52:06 PM    
Registration necessaryRegistration necessary
Pages: (1) [1] »
all Times are GMT +1:00
Thread-Info
AccessModerators
Reading: all
Writing: all
Group: general
none
Forum Overview » Fischerwelt » Gewässer Österreich » Die Mur

.: Script-Time: 0.047 || SQL-Queries: 6 || Active-Users: 3,914 :.
Powered by ASP-FastBoard HE v0.8, hosted by cyberlord.at