SearchSearch CalendarCalendar GalleryGalleryAuction-PortalAuctionsMembersMembers StatisticsStats
get your RSS-Feed
Language/Sprache:  Admin  
 Login: ChatChat (0) new User-MapUser-Mapsend Passwordsend Password RegisterRegister

Forum Overview » Motori » Moto tehnika » Pirelli - Nove gume za cestu i stazu
Pages: (1) [1] »
Registration necessaryRegistration necessary
Pirelli - Nove gume za cestu i stazu
Bjeli BBno Access no Access first Post cannot be deleted -> delete the whole Topic 
Group: Administrator
Level:

Posts: 505
Joined: 2/5/2007
IP-Address: saved
offline


Često smo se pitali dali i normalni vozači imaju koristi od vrhunskih proizvoda koji su se razvijali na trkačkim stazama. U slučaju novih Pirellievih guma je odgovor jasan. Da! Iz klasa Supersport i Superstock 1000, koji se voze u okviru World Superbika, na tržište izlazi novi Diablo Supercorsa, a iz klase Superstock 600 novi Diablo Corsa III.


Pirelli Diablo Supercorsa

Iz imena bi se moglo zaključiti da ih je "ispekao" sam vrag, što nije daleko od istine. Od prije 6 godina kada je Supercorsa ugledao svjetlost dana je mnogim "Hoby-Racerima" pao kamen sa srca. Ne bi se moglo reći da su ostale gume do tada bile loše, međutim bezbroj promjena koje su se morale napraviti na ovjesu su bile prezahtjevne za dosta vozača. Još dan danas se zna dogoditi da nakon bezuspješnih pokušaja podešavanja ovjesa druge gume završe u ćošku boksa, a Supercorsa na naplatcima motora



Zahvaljujući Pirellievom angažmanu u Supersportu je došlo vrijeme za obnovu ove legendarne gume, tako da će od prvog mjeseca druge godine svi sportski orijentirani vozači moći uživati u onom što je do sada bilo rezervirano samo za vozače svjetskog prvenstva u Supersportu. U usporedbi sa starom verzijom su na novoj Supercorsi poprečni profili zamijenjeni uzdužnima, koji zauzimaju samo 4.1 posto ukupne površine gume. Po FIMA-inom pravilniku gume za Supersport utrke moraju imati najmanje 4 posto profila.



Manje je nekada više. Izgleda da je, uz moderniji oblik prednje gume, najveći napredak novog Pirellievog proizvoda upravo smanjenje površine sa profilom, koja je na staroj Supercorsi često dovodila do pregrijavanja gume. Uz to je i vijek trajanja kod ovakve konstrukcije puno duži. Prednja guma je za razliku od stare koja je bila dosta obla , što je prouzrokovalo lošiji handling, špičastija pa je i tu došlo do poboljšanja. Dok se je već za staru Supercorsu moglo reći da je odgovarala za svaku stazu i motor, nova je zakoračila u područja koja su staroj bila nedostupna.

Test vozači u Misanu su bili iznenađeni sa sa izdržljivošću i dobrim gripom nakon cijelog dana" rundanja" po stazi, što bi staru gumu sigurno dovelo do njezinih granica. Preciznost i jasne informacije o stanju na stazi su dozvoljavali forsiranu vožnju do ekstremnih situacija polegnuća i ubrzanja. "Guma koju se može muški stisnuti", je bila jednoglasna ocjena svih vozača. Prednja guma će se nuditi u tri, a stražnja u četiri različite mješavine za sve tipove sportskih motora.



Pirelli Diablo Corsa III

Dok ćemo Supercorsu većinom viđati na trkačim stazama je novi Diablo III, iako dolazi sa staze, predviđen za cestu. Na pitanje dali je nova "trojka" cestovna guma koja je predviđena za stazu je suradnik Pirellia Fischer izjavio, "Obrnuto. Istina je da smo počeli sa cestovnom gumom koju smo morali prilagoditi trkačoj stazi, i to bez da izgubi svoja dobra svojstva sa ceste, ali smo na kraju dobili trkaču gumu koja je izvrsna i na cesti".



Na doljnjoj tabeli se može vidjeti da je Diabolo III na puno slabijim serijskim Stock 600 motorima za samo 10 sekundi po krugu sporiji od najjačih Superbike motora sa slick gumama, i to bez da gubi osnovne potrebe za vožnju po cesti, kao što je na primjer dugi vijek trajanja.



Pirelliu je to uspjelo sa novom tehnologijom koja se vidi i u imenu "Diablo Corsa III". III stoji za tri zone (dvije bočne i jedna srednja), na koje su nanijeta dva različita sloja gume. Mekana za bokove i tvrđa za sredinu gume. Za vozače motora to znači da kod istog vijeka trajanja imaju gume koje u zavojima, sa boljom trakcijom i gripom,. drže puno bolje.

Na testovima u Monzi su se nove Pirellieve gume pokazale u najboljem svijetlu. Zavoji kao "Parabolica", "Lesmo", ili "Variante Ascari" su obečavali rano otvaranje gasa, velike brzine i jaka kočenja. Jedina zamjerka test vozača je bilo malo indiferentno¸ponašanje prednjeg kotača pri ulazima u zavoje te lagane korekture prilikom kočenja. Sve u svemu se može reći da je Pirelli sa Corsom III postavio nove granice za hobi trkače koji povremeno izlaze na stazu.



Za koga su na kraju predviđeni novi "Corsa III" pneumatici? "Za sve vozače cestovnih motora koji se žele voziti i na stazi", izjavljuju odgovorni u Pirelliu. "U to se ubrajaju svi vozači sportskih motora, nakedbikova i sporttourera". Za nas će biti interesantno kako će se ove gume ponašati u direktnoj usporedi sa Supercorsom, ali na istim motorima.

Zahvaljujemo se motoplus-web.com na pisanom materijalu
WWW.motoplus-web.com

Pozdrav BB








čudna je čaršija ovo majstore moj
al' pregriz'o jezik ko kaže da nije lijepa
samo ovdje zaista možeš ostati svoj...


3/6/2007 9:54:36 PM   
Registration necessaryRegistration necessary
Pages: (1) [1] »
all Times are GMT +1:00
Thread-Info
AccessModerators
Reading: all
Writing: all
Group: general
none
Forum Overview » Motori » Moto tehnika » Pirelli - Nove gume za cestu i stazu
Moto Desavanja Dijaspore
.: Script-Time: 0.164 || SQL-Queries: 6 || Active-Users: 3,861 :.
Powered by ASP-FastBoard HE v0.8, hosted by cyberlord.at