SearchSearch CalendarCalendar GalleryGalleryAuction-PortalAuctionsMembersMembers StatisticsStats
get your RSS-Feed
Language/Sprache:  Admin  
 Login: ChatChat (0) new User-MapUser-Mapsend Passwordsend Password RegisterRegister

Forum Overview » Motori » Moto sport » WSB: Round 2: Philip Island
Pages: (1) [1] »
Registration necessaryRegistration necessary
WSB: Round 2: Philip Island
Bjeli BBno Access no Access first Post cannot be deleted -> delete the whole Topic 
Group: Administrator
Level:

Posts: 505
Joined: 2/5/2007
IP-Address: saved
offline


Bilo bi malo otrcano da baš svaki put naslov koji se tiče Baylissa bude u stilu "ranjen do pobjede", ali Troy nam ne daje baš previše izbora. Philip Island uvijek pruža odlične utrke, a vozači kao da se povampire za ovu utrku. Ni ovaj puta nije bilo iznimke.


Prva utrka:
Ozljeđeni Bayliss (8 šavova u laktu) zauzeo je pole poziciju nakon kruga u kojem je izgledalo kao da se igra u Superpole-u. Biaggieve muke počele su već u subotu na Superpole-u, kada mu je pukla poluga mjenjača, pa je automatski smješten na kraj četvrtog reda. No krenimo s utrkom...





I odmah po gašenju crvenog svjetla na semaforu, problemi. Fabriziu se gasi motor, a Sofuoglu i netko iz Yamaha Motor France momčadi ga nekim čudom izbjegavaju, uz lagana češanja. Takve sreće nije bio Ianuzzo, koji ga nije vidio te se zaljeće u desni kraj Ducatia. Fabrizio momentalno ostaje bez desne čizme i to na veoma spektakularan način. Ako ste kada imali u rukama TCX čizme kakve nosi Fabrizio, jasno vam je da je čizmu gotovo nemoguće skinuti samo tako. Ipak, ona je letjela preko žice. Dok su suci reagirali i zamahali crvenom zastavom, vodeći su već bili u zavoju Lukey Hights. Carlos Checa vidio je crvenu zastavu, te vratio gas, ali Russell Holland, koji je bio iza njega, nije. I eto još jednog razloga za prekid utrke.


Na ponovnom startu pojavljuju se svi osim ozljeđenog Ianuzza kojeg je motor zaklopio prilikom sudara s Fabriziom. Ovog puta svi kreću uredno i bez incidenta. Bayliss je veoma dobro iskoristio mekšu gumu za utrku te nestao iz vidokruga svojih pratitelja. Biaggi, koji se odlično probio sa 16. mjesta, pokušava smanjiti razliku. To mu uspjeva, ali Max u 16. krugu pada. Bayliss je kasnije priznao kako je očekivao Maxa jer nije mogao ići brže. Iza njih odvija se prava borba između Corsera, koji nekim čudom ostaje na motoru poslje mega proklizavanja sa 200 km/h + u prvom zavoju, te Xausa i Fabrizia. Posljednja dvojica u zadnjim krugovima voze gotovo na rubu incidenta, skoro pa se sudarajući. Fabrizio, koji je poslje incidenta na startu bio blijed kao krpa, očito dobro funkcionira kada mu adrenalin lupi u glavu.


Borbi su bili priključeni i Nieto, Checa i Neukrichner, ali oni su ipak malo zakasnili na podij. Haga je utrku dobro startao, ali problem s gumama i ozlijedama gurnuo ga je na osmo mjesto. BSB prvak Kiyonari pomalo se nalazi na novoj Hondi, te je završio 9., a Rolfo 10.

1. Bayliss (Ducati) 34’22”933
2. Corser (Yamaha) 4”221
3. Fabrizio (Ducati) 4”738
4. Xaus (Ducati) 5”171
5. Nieto (Suzuki) 5”543
6. Checa (Honda) 5”895
7. Neukirchner (Suzuki) 5”964
8. Haga (Yamaha) 14“826
9. Kiyonari (Honda) 18”899
10. Rolfo (Honda) 20”633


Druga utrka:
Druga utrka je, na svu sreću, počela bez incidenta. Bar smo tako mislili. Corser je izgledao kao da ima nekih problema na startu. Bayliss je najbolje startao, a pratio ga je Haga i Nieto, koji je Hagu prešao kasnije u prvom krugu. Corser je ulovio ritam i prešao dosta vozača, uključujući i Smrza na diskutabilno obojanom Ducatiu, da bi došao na četvrto mjesto.


Nieto u drugom krugu zahvaljujući brzini Suzukija prolazi Baylissa u prvi zavoj, dok u isto vrijeme Corser prelazi Hagu. U sljedećem krugu suci odlučuju kako je Corserov "problem na startu" ustvari preuranjeni start, te ga kažnjavaju, zajedno sa Fabriziom, Smrzom, Laconiem i Rolfom. Kazna je, bar za Corsera bila uzaludna. Corser gubi koncentraciju i u sljedećem krugu gubi prednji kraj svoje Yamahe.


To je pustilo Baylissa da vodi Nieta, koji je imao Xausa, Checu i Biaggia za društvo. I baš kad se učinilo da imamo izazivača za vodstvo utrke, Biaggia je opet pogodila nevolja. U prvom zavoju, sa oko 200 km/h, Biaggi pada. Max je bio u Nietovom vjetru te je malo prekasno skužio kako neće moći usporiti, te gazi prednju kočnicu koja je zablokirala kotač. Nieto jedva izbjegava da ga ne udari leteći Sterilgarda Go Eleven Ducati. Biaggi je ipak, sve u svemu, dobro prošao. Slomljena kost u ruci i nije tako loša kad se uzme u obzir da je Capirossi na tom mjestu probio plućno krilo...





Checa se ubrzo probio kroz Xausa i pokušavao uloviti Nieta. Iza prve trojice vodila se opaka borba između Sofuoglua, Kiyonaria, Hage, Neukirchnera i ostalih huligana. Bilo je preticanja kao u nekoj utrci klase 125. U međuvremenu Checa prelazi Nieta i pokušava uloviti Baylissa, ali on odgovara te drži razmak na sigurnoj udaljenosti. U završnici utrke Nieto i Xaus priređuju mali show koji se sastojao od malo mahanja rukama i vjerojatno par biranih riječi na španjolskom. Neukirchner završava peti, ispred Kiyonaria koji se popravlja, te Hage i Laville, koji se također počinje snalaziti sa Pirelli gumama na staroj Hondi. Prvih deset zaokružili su Checin torpedo iz prve utrke, Holland i Muggeridge.

1. Bayliss T. (Ducati) 22 kruga
2. Checa C. (Honda) 1.127
3. Nieto F. (Suzuki) 4.395;
4. Xaus R. (Ducati) 6.621;
5. Neukirchner M. (Suzuki) 11.550;
6. Kiyonari R. (Honda) 11.620;
7. Haga N. (Yamaha) 12.049;
8. Lavilla G. (Honda) 12.134;
9. Holland R. (Honda) 13.462;
10. Muggeridge K. (Honda) 15.519.


WSS:
Pet pilota borilo se za pobjedu druge utrke svjetskog Supersport prvenstva, ali nju je odnio Andrew Pitt (HANNspree Ten Kate), prvak svijeta u ovoj klasi 2001. godine. 32 godišnjak je u zadnjem krugu uspio nadjačati dvojac iz Stiggy HANNspree Honde, Brookesa i Harmsa. Dva kruga prije kraja, u vodstvu je bio i Fabien Foret, ali ipak završava na četvrtom mjestu, ispred Reae i McCoya. Moramo napomenuti i pad u drugom krugu pobjednika prve utrke, Broc Parkesa.





čudna je čaršija ovo majstore moj
al' pregriz'o jezik ko kaže da nije lijepa
samo ovdje zaista možeš ostati svoj...


3/3/2008 11:08:01 PM   
Registration necessaryRegistration necessary
Pages: (1) [1] »
all Times are GMT +1:00
Thread-Info
AccessModerators
Reading: all
Writing: all
Group: general
none
Forum Overview » Motori » Moto sport » WSB: Round 2: Philip Island
Moto Desavanja Dijaspore
.: Script-Time: 0.139 || SQL-Queries: 6 || Active-Users: 2,175 :.
Powered by ASP-FastBoard HE v0.8, hosted by cyberlord.at