ASP-FastBoard - Demo/Support-Forum
Forum anmelden / register Board
SearchSearch CalendarCalendar GalleryGalleryAuction-PortalAuctions GlobalGlobal Top-ListTopMembersMembers StatisticsStats
get your RSS-Feed
Language/Sprache:  Admin  
 Login: ChatChat (0) new User-MapUser-Mapsend Passwordsend Password RegisterRegister

Forum Overview » Game-Server » Counter-Strike Source » Clan gründen
Pages: (1) [1] »
Registration necessaryRegistration necessary
Clan gründen
Mexino Access no Access first Post cannot be deleted -> delete the whole Topic 
Group: User
Level: Neuling


Posts: 1
Joined: 2/2/2010
IP-Address: saved
offline


Hallo Leute!
Ich suche ein paar nette Menschen die über 18Jahre und am besten aus Österreich sind um einen Counterstrike source Clan zugründen! Zurzeit bin ich in einem Clan aber da der von Deutschland ist würd ich gerne einen österreichischen Clan gründen. Wenn ihr Interesse habt und nette Zocker seit bitte bei mir melden!
Mfg Mexi



2/2/2010 2:12:15 PM   
Registration necessaryRegistration necessary
Pages: (1) [1] »
all Times are GMT +1:00
Thread-Info
AccessModerators
Reading: all
Writing: User
Group: general
Bimon., Cyberlord
Forum Overview » Game-Server » Counter-Strike Source » Clan gründen

.: Script-Time: 0.127 || SQL-Queries: 6 || Active-Users: 4,237 :.
Powered by ASP-FastBoard HE v0.8, hosted by cyberlord.at