SearchSearch CalendarCalendar GalleryGalleryAuction-PortalAuctionsMembersMembers StatisticsStats
get your RSS-Feed
Language/Sprache:  Admin  
 Login: ChatChat (0) new User-MapUser-Mapsend Passwordsend Password RegisterRegister

Forum Overview » Motori » Moto sport » MotoGP Qatar noćni test
Pages: (1) [1] »
Registration necessaryRegistration necessary
MotoGP Qatar noćni test
Bjeli BBno Access no Access first Post cannot be deleted -> delete the whole Topic 
Group: Administrator
Level:

Posts: 505
Joined: 2/5/2007
IP-Address: saved
offline


Problemu velike vrućine usred pustinje je odzonilo. Zvijezde MotoGP-a ovaj tjedan odvezle su noćni test u Katru, koja se vozi za tek nešto više od tjedan dana. I dok su se neki odmah priviknuli na umjetna svjetla, neki se bore sa hladnoćom pustinje. U svakom slučaju, vidljivo je kako je nova krv trenutno bolja krv.






5,4 milijona Wata je upravo dosta električne energije kako bi se noć pretvorila u dan. Dokaz je staza Losail u Katru. Svi vozači MotoGP klase nakon prvog izlaska na osvjetljenu stazu izjavili su kako je vidljivost ista kao i danju. Neki su čak koristili i tamne vizire, što govori samo za sebe.


No, vizire na stranu, pogledajmo kako je tko vozio. Najbrži na kraju drugog dana testa bio je Jorge Lorenzo, a iza njega James Toseland. Španjolac je u borbi za "pole" bio brži 40 tisućinki ispred engleza koji se još uvijek ne može načuditi kako je išao čak 4 sekudne brže po krugu nego sa SBK motorom. Dakle naprijed se vodila borba Yamaha na Michelin gumama, dok je Bridgestoneov Rossi bio tek deseti.


To je važan znak, koji odbacuje činjenicu da su francuske gume bolje samo u kvalifikacijskoj smjesi, jer su na ovom testu bile bolje i u simulacijama utrka. Dokaz je i Stoner, tek peti, iza privatne Honde De Punieta i Tech3 Yamahe Edwardsa (koji zbilja doživljava renesansu).


Iza njih, dva Michelin vozača, Dovizioso šesti i Hayden sedmi. Rossi je, kao što je več rečeno, nakon dva dana pod reflektorima, test završio deseti, sa skoro dvije sekunde zaostatka za timskim kolegom debitantom, Lorenzom. Vječnost. Reflektori su nam osvjetlili i reaktivirali pitanje jeli Rossijev prelazak na japanske gume bio pametan. Odgovor je za sada jasan: ne. Dovoljno je samo pogledati gdje su M1 na Michelin gumama i kako su se snašli u hladnim uvijetima. Lorenzo je, osim brzog kruga, koji je došao u zadnjem 73-ćem, napravio i simulaciju utrke od 22 kruga, sa skoro svim krugovima u niskih 1.56, dok se Rossi mučio sa vožnjama od po 6-7 krugova i 1.56 visokih.


Stoner, nakon što je strašnom predstavom prvog dana digao na noge sve prisutne, drugog dana testa pokazao je kako je u formi za utrku. U simulaciji utrke uspio je odvesti vrijeme ispod 1.56.


"Morali smo probati neke stvari jer smo vozili dva motora s različitim stvarima. Na našu sreću, oba su funkcionirala dobro" rekao je australac. "Sljedeći tjedan ćemo odlučiti što ćemo voziti na utrci. Zadovoljan sam i gumama za utrku, ali se kvalifikacijske moraju malo popraviti."



Stoner je imao i mali pad na ulazu u drugi zavoj, ali na sreću, bez posljedica. Stoner se prijeti kako će razgovarati sa komisijom za sigurnost, jer smatra kako je šljunak u izletnim zonama preoštar i prevelik. Heh, Casey, dođi koji put na Grobnik...


Vremenskim uvjetima je zabrinut i Carlo Pernat, Capirossijev manager: "Prehladno je, gumari su svi redom zabrinuti, ali nadamo se najboljem". Capirossi se pridružio Hopkinsu, Westu, Melandriu, Nakanu i De Angelisu u ljubljenju asfalta na noćnom testu.

1. Jorge Lorenzo (Fiat Yamaha) – 1.54.552 u 29° (58)
2. James Toseland (Yamaha Tech3) – 1.54.592 u 34° (giri 47)
3. Randy De Puniet (Honda LCR) – 1.54.973 u 69° (72)
4. Colin Edwards (Yamaha Tech3) – 1.55.464 u 36° (48)
5. Casey Stoner (Ducati Marlboro) – 1.55.485 u 28° (28)
6. Andrea Dovizioso (Honda JiR Scot) – 1.55.550 u 20° (53)
7. Nicky Hayden (Repsol Honda) – 1.55.674 u 41° (77)
8. Chris Vermeulen (Rizla Suzuki) – 1.56.119 u 59° (59)
9. Alex De Angelis (Honda San Carlo) – 1.56.249 u 45° (47)
10. Valentino Rossi (Fiat Yamaha) – 1.56.256 u 26° (68)
11. Loris Capirossi (Rizla Suzuki) – 1.56.450 u 30° (48)
12. John Hopkins (Kawasaki Monster) – 1.56.612 u 27° (38)
13. Dani Pedrosa (Repsol Honda) – 1.56.704 u 38° (58)
14. Shinya Nakano (Honda San Carlo) – 1.56.792 u 50° (64)
15. Marco Melandri (Ducati Marlboro) – 1.56.902 u 35° (55)
16. Toni Elias (Alice Ducati) – 1.56.986 u 42° (50)
17. Sylvain Guintoli (Alice Ducati) – 1.57.055 u 24° (45)
18. Anthony West (Kawasaki Monster) – 1.57.459 u 30° (44)


I tako je završila predsezona, duga, naporna, ali i zanimljiva. Kako se tko spremio za nove pobjede, pogledajte već 9. ožujka, kada će se ponovno upaliti svjetla na stazi Losail. Može li Rossi ponovno pobijediti, može li Stoner obraniti naslov, kako će nova krv uspjeti u nemilosrdnoj konkurenciji? Sve saznajte već sljedeći vikend.


čudna je čaršija ovo majstore moj
al' pregriz'o jezik ko kaže da nije lijepa
samo ovdje zaista možeš ostati svoj...


3/3/2008 11:03:42 PM   
Registration necessaryRegistration necessary
Pages: (1) [1] »
all Times are GMT +1:00
Thread-Info
AccessModerators
Reading: all
Writing: all
Group: general
none
Forum Overview » Motori » Moto sport » MotoGP Qatar noćni test
Moto Desavanja Dijaspore
.: Script-Time: 0.199 || SQL-Queries: 6 || Active-Users: 2,518 :.
Powered by ASP-FastBoard HE v0.8, hosted by cyberlord.at